دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
در بین تمام اتاق های خانه، اتاق خواب یکی از مهمترین آنهاست. شما بخش قابل توجهی از زندگی خود را صرف خوابیدن در یک اتاق خواهید کرد، و این اولین اتاقی است که هنگام بیدار شدن از خواب تجربه می کنید تا در روز بخوابید.شستشوی فرش

هنگامی که از رختخواب بیرون می آیید، داشتن پاهای یخ زده راه خوبی برای شروع صبح نیست، به همین دلیل است که امروزه موکت یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق خواب در خانه ها است. یافتن نوع مناسب فرش برای اتاق خوابتان آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید به شرط رعایت چند نکته سریع. سبک اتاق خواب شما می تواند به طور قابل توجهی با طراحی یا حال و هوای سایر قسمت های خانه شما متفاوت باشد. قبل از اینکه بتوانید به این فکر کنید که چه نوع فرشی برای اتاق خواب بهترین است، باید سلیقه خود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که کفپوش جدید شما با بقیه دکوراسیون شما تضاد ندارد.

با یک اتاق خواب سنتی، هیچ چیز خیلی جسورانه نمی خواهید، اما اگر اتاق خواب شما ترکیبی از سبک ها با حال و هوای التقاطی است، گزینه های شما در مورد فرش نامحدود است. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که بسته به اندازه اتاق، تخت و سایر مبلمان، حداکثر نیمی از فرش شما را می توان در اتاق خواب پنهان کرد. اگر یک اتاق خواب کوچک با یک تخت کینگ است، ممکن است سبک آن به اندازه احساس مهم نباشد.

توده
هر زمان که می شنوید یک سازنده درباره "شمع" صحبت می کند، منظور آنها ارتفاع یا تراکم است. این می تواند به میزان راحتی فرش جدید شما در زیر پا کمک زیادی کند. ارتفاع شمع به شما امکان می دهد بدانید که این الیاف چقدر بلند هستند و شامل پشتیبان نمی شود. فرش پر پرز در زیر پای شما احساس خوبی خواهد داشت اما با ترافیک سنگین پا در معرض له شدن است. نگهداری از فرش

تراکم پرز به شما می گوید که الیاف یک فرش چقدر متراکم هستند. فرش‌های ضخیم‌تر با گذشت زمان بهتر می‌مانند، و اگر می‌خواهید فرش ساخته شده ماندگار باشد، این یک ویژگی حیاتی است که باید به خاطر داشته باشید. فرش کم پرز برای اتاق‌های نشیمن و مکان‌هایی مناسب است، اما به دلایل واضح در اتاق خواب‌ها چندان مهم نیست. به طور کلی، شمع بسیار مهم است، اما نه به اندازه دو حوزه بعدی ما حیاتی است.

فیبر و سبک
نوع الیافی که انتخاب می‌کنید می‌تواند در راحتی نقش داشته باشد، اما مستقیماً به سبک و قیمت نیز بستگی دارد. اگر می خواهید نرم ترین فرش را در اتاق خواب خود داشته باشید، به دنبال یک سبک مخملی باشید. پشم یک انتخاب ایده آل است اگر در محدوده قیمت شما باشد. اگر نه، پلی استر بهترین گزینه بعدی شماست. نایلون و سایر الیاف به هیچ وجه ناراحت کننده نیستند، اما نرم ترین الیاف نیز نیستند.

اگر مخمل خواب دار کمی برای سلیقه شما زیاد است، یک فرش پرزدار خوب جایگزین خوبی است. آن‌ها درست مثل فرش‌های شگ راحت هستند، اما فرش‌های حلقه‌دار زیر پای شما راحت نیستند. سیزال در اتاق خواب یا اتاق خواب شما زیبا به نظر می رسد، اما به اندازه فرش های مخملی، کرک یا پرزهای بریده شده از پشم یا پلی استر راحت نیست.

عامل سبز
خرید کفپوش سازگار با محیط زیست هرگز ایده بدی نیست، اما سبز شدن با چوب سخت، وینیل یا موکت یک مزیت پنهان نیز دارد. این تضمین می کند که کیفیت هوای داخل خانه نیز خوب است. برای دهه‌ها، صنعت کف‌پوش‌ها با مسائل مربوط به گاز زدایی و نگرانی‌ها در مورد VOCs مواجه بود، اما اگر به چند ویژگی کلیدی توجه داشته باشید، این نگرانی‌ها متعلق به گذشته است.

هنگام نصب فرش در اتاق خواب خود به دنبال فرشی باشید که دارای گواهی Green Label Plus باشد یا استانداردهای مشابهی را رعایت کرده باشد. داشتن فرش "ایمن" در هر اتاقی ضروری است، اما از آنجایی که اکثر مردم هر شب 7 تا 8 ساعت در اتاق خواب خود می خوابند، کیفیت هوای داخل خانه برای آن اتاق بسیار مهم است. دلایل بالقوه VOC در فرش شامل لایه پشتی و همچنین خود الیاف است مگر اینکه فرش پشمی برای اتاق خواب خود خریداری کنید.هر زمان که هر نوع کفپوشی را در یک اتاق نصب کنید، مزایا و معایبی خواهد داشت. اگرچه ممکن است فکر کنید هیچ چیز بدی در مورد نوع فرشی که در اتاق خواب خود نصب می کنید وجود ندارد، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

طرفداران فرش اتاق خوابگرما - هیچ احساس بدتری از برخورد پاهای شما به کف چوبی سرد یا کاشی در اول صبح وجود ندارد. این موضوع در مورد فرش مشکلی ایجاد نخواهد کرد زیرا با وجود هوای بیرون کمی گرما و عایق را فراهم می کند.
سطح راحتی - گرما و راحتی دو چیز هستند که دست به دست هم می دهند. پاهای سرد راحت نیستند، اما فرش های مخملی مطمئنا راحت هستند. اگر یک فرش زیبا و ضخیم برای اتاق خواب خود انتخاب کرده اید، می توانید دمپایی خود را کنار بیندازید و در حالی که پاهایتان به زمین می خورد لبخند بزنید.
قیمت - اگر مجبور باشید کل خانه را فرش کنید، ممکن است گران شود، اما یک اتاق می تواند به طرز شگفت انگیزی ارزان باشد. به طور متوسط، حتی فرش با کیفیت بالا نسبت به تخته های وینیل لوکس یا کف های مهندسی با همان سطح کیفی ارزان تر است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.