دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
دلیلی وجود دارد که گارانتی فرش به ندرت پله ها را پوشش می دهد. هر بار که از یک طبقه به طبقه دیگر خانه می روید، پاهای خود را در همان نقطه از هر پله می کوبید. هیچ قسمت دیگری از خانه مانند پله ها به این شکل وجود ندارد. ثانیه نزدیک راهروها خواهد بود، اما حتی راهروها هم قدم شما سبک تر است و همیشه در یک نقطه نیستند. بنابراین واضح است که پله ها مشکل فرش را نشان می دهند، اما راه حل چیست؟ بیایید بهترین فرش برای پله ها را بشکنیم…
شستشوی فرش
هیچ "سس مخفی" وجود ندارد
بیایید به تعقیب و گریز برسیم ... چه فرشی برای پله های خود بخرید؟ خبر بد این است که به این راحتی نیست - فرش کاملی وجود ندارد. خبر خوب این است که واقعاً خیلی پیچیده نیست.

نکته کلیدی انتخاب یک فرش بادوام است. هیچ رازی برای پله ها وجود ندارد. فرشی که در اتاق خواب شما بادوام است نیز نسبت به فرش معمولی روی پله‌های شما دوام بیشتری خواهد داشت - توجه به دوام روی پله‌ها مهم‌تر است. یک نقطه شروع خوب این است که مقاله ما را در مورد بادوام ترین فرشی که می توانید بخرید بررسی کنید.

توقعات خود را کاهش دهید
انتخاب یک فرش عالی و یک نصاب عالی سال‌ها به فرش شما اضافه می‌کند، اما همچنان باید انتظار داشته باشید که زودتر از اتاق‌های دیگرتان فرسوده شود. برای جلوگیری از ناامیدی، خرید فرش اضافی را به طور خاص برای جایگزینی فرش روی پله در اواسط طول عمر فرش خود در نظر بگیرید. ممکن است بتوانید این فرش اضافی را به صورت رایگان یا با تخفیف خریداری کنید.

بهترین فرش برای پله ها نکته کاپیتان: اولین قدم سریعتر فرسوده می شود و هیچ دو پله ای به همان میزان فرسوده نمی شوند. هنگامی که انتخاب می کنید چه سبکی از نصب را برای پله های خود می خواهید، می توانید از این به نفع خود استفاده کنید. اگر به سبک خاصی علاقه دارید، به آن پایبند باشید. اگر سبک خاصی را انتخاب نمی کنید، به جای سبک آبشاری که یک تکه فرش از کل پله پایین می رود، سبکی را انتخاب کنید که در آن پله ها به صورت جداگانه فرش شوند. به این ترتیب می‌توانید با هزینه کم یک پله را تعویض کنید تا فرش خود را نو نگه دارید.
آیا فرش هایی با ضمانت پله وجود دارد؟
قبلا هیچ فرشی با ضمانت پله وجود نداشت. امروزه، برخی از تولیدکنندگان بزرگ با دادن ضمانت نامه مخصوص پله به فرش های منتخب، گردن خود را بیرون می آورند. معامله عالی برای شما، یا فقط بازاریابی عالی توسط آنها؟

انگیزه پشت این گارانتی ها به وضوح افزایش فروش است. اگر فرش آن‌ها را برای پله‌هایتان می‌خرید، برای بقیه خانه‌تان نیز می‌خرید. اما فقط به این دلیل که هدف ضمانت‌ها این است که شما را به خرید وادار کند، به این معنی نیست که ارزش آن را ندارد، درست است؟ بالاخره گارانتی هنوز هم گارانتی است؟

قالیشویی

درست. اما دو چیز را در نظر داشته باشید: اول، شما باید تخمینی از هزینه ای که برای گارانتی می پردازید داشته باشید. به عبارت دیگر در خرید فرش معادل بدون گارانتی چقدر صرفه جویی می کنید؟ اگر فرش را برای کل خانه خود می‌خرید، هر گونه افزایش قیمت می‌تواند به راحتی بیشتر از هزینه خرید فرش اضافی برای جایگزینی پله‌ها در زمانی که فرسوده به نظر می‌رسد، باشد. دومین چیزی که باید بدانید این است که ما طرفدار گارانتی فرش نیستیم زیرا ممکن است فریبنده باشد. چیزی که شما فرش خراب را در نظر می گیرید، ممکن است برای سازنده فقط یک فرش "فرسوده" باشد، و این بدان معناست که شما نمی توانید از گارانتی خود استفاده کنید.

نصب تقویت شد
نصب می تواند هر فرشی را بسازد یا بشکند، اما پله ها این تاثیر را تقویت می کند. اگر فرش را اشتباه روی پله ها نصب کنید، عمر آن را به نصف کاهش می دهد. می‌خواهید مطمئن شوید که با شمع راه می‌روید، اما من این کار را به نصاب واگذار می‌کنم: پس از اینکه فرش را انتخاب کردید، با پیدا کردن بهترین نصاب در منطقه خود، از سرمایه‌گذاری خود محافظت کنید.

سخنان فراق کاپیتان!
بدون شک فرش کردن پله ها می تواند مشکل ساز باشد. اما پیدا کردن بهترین فرش برای پله ها واقعاً خیلی سخت نیست - فقط به جزئیات توجه کنید. و سپس از جزئیات فراتر رفته و برنامه ای برای تعویض زود هنگام پله های خود داشته باشید. این می تواند از طریق گارانتی یا فرش باقی مانده از خرید شما باشد. شما می توانید گزینه های خود را بسنجید و با کمک این مقاله، پله های شما نباید شما را ناامید کند. سایت منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.