دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
اگر بتوانید از بهترین دوست مرد و گربه سان مورد علاقه خود بپرسید که چه نوع کفپوشی را باید بخرید، آنها بدون شک فرش را برای گرما و راحتی آن انتخاب می کنند.
شستشوی فرش
اما اگر از گلدن رتریور خود بخواهید به راحتی روی فرش جدید شما حرکت کند، او هیچ قولی نخواهد داد. پنجه های کثیف و مدفوع روی زمین اتفاق می افتد. این زندگی یک حیوان است. برخی از گربه‌های کینه‌توزتر حتی ممکن است با تیز کردن چنگال‌هایشان بر روی کفپوش جدید شما «به شما برگردند».

علیرغم سردردهای گهگاهی که ممکن است باعث شوند، ما حیوانات خانگی خود را دوست داریم. بنابراین اگر می خواهیم با آنها زندگی کنیم، باید خود را وفق دهیم. این به معنای خرید فرشی است که بهترین کار را در محافظت در برابر خواسته های منحصر به فرد گربه ها و سگ ها انجام دهد. خبر خوب این است که شما مجبور نیستید روی فرش خود پرپر کنید تا کار خود را انجام دهد ... فقط باید بدانید که چه ویژگی هایی برای حیوانات خانگی خوب است و می خواهید از آنها اجتناب کنید.



اگر برای یافتن یک نصاب از پیش واجد شرایط کمک می‌خواهید، HomeAdvisor شرکتی است که من توصیه می‌کنم زیرا آنها تکالیف نصب‌کننده را برای شما انجام می‌دهند. اینجا را کلیک کنید تا کد پستی خود را وارد کنید و با 3 نصب کننده در منطقه خود ارتباط برقرار کنید یا به جای آن با این شماره تماس بگیرید: (888) 231-5203. اگر از خدمات آنها استفاده کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنم، اما معتقدم که این یک سرویس عالی است.
اتفاق پیش می آید
اگر قرار است باران ببارد، یک چتر بردارید. اگر قرار است فرش شما با یکی از 3 P (بیف کردن، پوک یا مدفوع) ضربه بخورد، باید محافظ داشته باشد. در مورد محافظت، من از محافظت از لکه صحبت می کنم.
قالیشویی
هر حیوانی، مهم نیست که چقدر خوب آموزش دیده باشد، در یک نقطه مریض می شود، و قرار نیست توالت را درست کنند... مطمئن شوید که فرش شما برای آن آماده است. این امر باعث می شود نام تجاری نایلون، Smartstrand و پلی استر گزینه های خوبی برای مقاومت در برابر لکه آنها باشد. کدام یک از اینها را انتخاب کنیم؟ 2 فلسفه وجود دارد که در زیر توضیح خواهم داد.

فلسفه حیوانات بزرگ کاپیتان در مقابل فلسفه حیوانات کوچک
هنگام خرید فرشی که احتمالاً آسیب می بیند، دو رویکرد متفاوت وجود دارد. یک فلسفه این است که باید بادوام ترین فرشی را که می توانید بخرید، در غیر این صورت فرش جدید قبل از اینکه زمانی برای لذت بردن از آن داشته باشید، سطل زباله می شود. فلسفه دیگر این است که فرش ارزان‌تری بخرید، زیرا فرش شما مهم نیست که چقدر بادوام باشد، ضربه می‌خورد، و با فرش ارزان‌تر، می‌توانید به دفعات بیشتر آن را با فرش تازه و نو جایگزین کنید - فرض کنید هر 5 سال یک بار هر 10 سال

پس چرا من این را فلسفه حیوان بزرگ در مقابل حیوانات کوچک می نامم؟
حیوانات بزرگ (سگ های با جثه متوسط ​​تا بزرگ) به اندازه ای وزن دارند که کودک دیگری در نظر گرفته شود که دور فرش می دود. این نیاز به انعطاف پذیری بیشتری از فرش دارد. یک فرش ارزان به سرعت خراب می شود و قدیمی و مات شده به نظر می رسد. یکی دیگر از چیزهایی که "حیوان بزرگ" مخفف آن است، حیوانی است که بهتر است روی فرش تصادف نکند. یک فرش Smartstrand یا نایلونی با محافظت خوب در برابر لکه برای فرش "حیوان بزرگ" را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که تراکم و سایر فاکتورهای عملکرد فرش برابر هستند.

حیوانات کوچک از نظر فیزیکی فرش را نمی کوبند. به عبارت دیگر، لازم نیست یک فرش خیلی بادوام باشد تا بتواند در برابر یک چیهواهوا که در اطرافش می‌چرخد، مقاوم باشد. این بدان معنی است که شما نباید نگران له شدن فرش خود پس از یک سال راه رفتن حیوان کوچک خود روی فرش ارزان باشید. در این مورد، مسیر ارزان قیمت ممکن است راهی برای رفتن باشد، زیرا می توانید فرش لکه دار خود را بدون احساس گناه در مدت زمان بسیار کوتاه تری جایگزین کنید. در اینجا یک فرش پلی استر یا الفین با وزن یا تراکم کم صورت را در نظر بگیرید.



بهترین فرش برای صاحبان حیوانات خانگی توضیح کاپیتان! شما نمی توانید آن را فقط به گردن حیوانات بیاندازید. وقتی می‌گویم "سگ کوچک"، منظورم این است که اتاق روزانه ضرب و شتم زیادی نمی‌کند. اگر اتاق دارای رفت و آمد انسان زیادی باشد، شاید عاقلانه‌تر باشد که از فلسفه «حیوان بزرگ» استفاده کنید. همچنین، اگر حیوان کوچکی دارید که از انجام ندادن 3 F (به بالا) روی فرش مطمئن هستید، ممکن است بخواهید فلسفه «حیوان بزرگ» را نیز دنبال کنید.
فرش محبوبی که باید از آن اجتناب کنید
فرش بربر به دلایل خوب بسیار محبوب است، اما معایبی نیز دارد.

اشکال اصلی این است که حیوان دوست نیست ... یا بهتر است بگوییم، حیوانات با آن دوست نیستند. یکی از دلایل این است که سبک حلقه بربر طرحی عالی برای حیوانات است تا چنگال های خود را ببندند و گربه ها گاهی با آن به عنوان یک پست خراش برخورد می کنند. این باعث ایجاد گیره هایی می شود که می تواند برای همیشه به فرش آسیب برساند. حتی اگر حیوان شما بندکش باشد، به دلیل بافت تنگ منحصر به فرد بربر، می تواند مشکلاتی را برای بربر ایجاد کند. این بافت سفت به آن کمک می کند تا در برابر لکه ها مقاومت کند، اما همچنین خلاص شدن از شر لکه ها را در صورت بروز مشکل می کند. در حالی که مواردی وجود دارد که صاحبان حیوانات خانگی از فرش بربر خود بسیار راضی بوده اند، به نظر من ارزش انداختن تاس را ندارد.

آیا بالشتک تفاوتی ایجاد می کند؟
اگر فقط این سوال یک پاسخ ساده داشت. بسیاری از فروشندگان ممکن است شما را به سمت لایه های محافظ رطوبت راهنمایی کنند. در حالی که مواردی وجود دارد که من از لایه‌های محافظ رطوبت خوشم نمی‌آید (مانند زیرزمین‌های مرطوب)، فکر می‌کنم می‌تواند با ادرار حیوانات خانگی مؤثر باشد. ادرار حیوان خانگی می تواند از طریق بالشتک معمولی و به داخل تخته کف نفوذ کند. این کار حتی حذف بو را بسیار دشوار می کندبرای قالیشویی های حرفه ای لایه های محافظ رطوبت باید مانع از رسیدن مایع به کف شود، بنابراین می توان آن را راحت تر استخراج کرد. به خاطر داشته باشید که این بالشتک معجزه نمی کند (ادرار حیوان خانگی ممکن است هنوز به سختی حذف شود) و همچنین مستلزم آن است که یک نصاب ماهر داشته باشید که برای نصب صحیح آن به او اعتماد دارید (برای حفظ "مهر شده" به نصب خاصی نیاز دارد. سطح).

سخنان فراق کاپیتان!
هیچ دلیلی وجود ندارد که بهترین دوست انسان و فرش نتوانند با هم زندگی کنند. برای تهیه فرش مناسب فقط کمی فکر بیشتری می طلبد. در حالی که فلسفه «حیوان بزرگ و کوچک» به نوعی خود توضیحی است، اما همیشه صادق نیست. مواردی که باید به خاطر بسپارید این است: هرچه ترافیک بیشتر (حیوان بزرگتر یا اتاقی که مردم اغلب از آن استفاده می کنند) و حیوان شما در انجام ندادن 3 P در خانه شما آموزش بهتری داشته باشد، فرش "حیوان بزرگ" را بیشتر در نظر می گیرید و بالعکس. . اگر می‌خواهید با لایه‌های محافظ رطوبت کار کنید، مطمئن شوید که به نصاب اعتماد دارید. و پس از نصب فرش، به یاد داشته باشید که همیشه به محض اینکه متوجه حوادث شدید، به خصوص ادرار را تمیز کنید. اکنون شما و حیوان مورد علاقه تان می توانید با خوشی زندگی کنید.

آیا در مورد فرش برای حیوان خانگی خود سوالی دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید.سایت منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.