دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
من در نظر داشتم به جای شکرگزاری از یک پست هفتگی صرف نظر کنم، اما در عوض، تصمیم گرفتم یک پست کوتاه با موضوع شکرگزاری ایجاد کنم. از آنجایی که همه ما دور میز آشپزخانه دور هم جمع می شویم، بیایید در مورد بهترین فرش برای نصب در این اتاق پر از چربی، ریخت و پاش و افراد زیاد صحبت کنیم.
قالیشویی
من با گفتن اینکه من طرفدار زیادی از فرش کردن در آشپزخانه نیستم شروع می کنم. این تنها جایی از خانه است (منهای گاراژها) که فکر می کنم پول شما بهتر است برای کاشی خرج شود. فقط مایعات و چربی زیادی روی فرش پاشیده می شود که طول عمر بالایی داشته باشد و در این فرآیند خوب به نظر برسد. برای کسانی که هنوز برای آشپزخانه خود فرش می‌کشند، من نظر خود را در مورد اینکه چگونه آن را به بهترین تجربه ممکن تبدیل کنید، به شما خواهم داد.

اگر برای یافتن یک نصاب از پیش واجد شرایط کمک می‌خواهید، HomeAdvisor شرکتی است که من توصیه می‌کنم زیرا آنها تکالیف نصب‌کننده را برای شما انجام می‌دهند. اینجا را کلیک کنید تا کد پستی خود را وارد کنید و با 3 نصب کننده در منطقه خود ارتباط برقرار کنید یا به جای آن با این شماره تماس بگیرید: (888) 231-5203. اگر از خدمات آنها استفاده کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنم، اما معتقدم که این یک سرویس عالی است.
بهترین الیاف فرش برای آشپزخانه
در اینجا دو نظریه وجود دارد. می‌توانید از الیاف بادوام استفاده کنید که بهترین شانس را برای ماندگاری در آشپزخانه دارد یا از یک الیاف ارزان استفاده کنید تا بتوانید آن را بیشتر تعویض کنید. نایلون بهترین گزینه برای مقابله با سوء استفاده از لکه ها، چربی ها و ترافیک بالای پای آشپزخانه خواهد بود. با این حال، نایلون نیز گران تر از جایگزین های دیگر است. یکی از این جایگزین ها فرش الفین/پلی پروپیلن است. به خوبی در برابر ریخت و پاش مقاوم است، اما به غیر از آن، فرش خیلی بادوامی نیست. در مناطق پر تردد مات می‌شود و به روغن‌ها می‌چسبد - اگر پاشیدن چربی وجود داشته باشد خوب نیست. از آنجایی که الفین تقریباً نصف هزینه نایلون است، می توانید فرش خود را اغلب تعویض کنید، به عنوان مثال. هر 5 سال در مقایسه با 10 سال برای نایلون. داشتن دو فرش الفین در طول یک دهه ممکن است بهتر از یک نایلون باشد، اما در پایان روز، این یک تماس سخت با جوانب مثبت و منفی در هر طرف است که در نهایت باید انجام دهید.

فرش داخلی / خارجی در آشپزخانه
فرش داخلی/خارج به گونه ای طراحی شده است که در اطراف استخرها، پاسیوها و سایر مناطق قرار گیرد. این مستلزم آن است که بتواند در برابر سرما، گرما و باران بایستد. همین ویژگی‌های بادوام آن را در برابر ضربه‌ای که در آشپزخانه وارد می‌کند انعطاف‌پذیر می‌کند. این نوع فرش مستقیماً و بدون هیچ گونه لایی روی زمین چسبانده می شود، بنابراین لازم نیست نگران جذب ریزش ها در پد باشید. معاوضه این است که این فرش خیلی راحت نیست. برخی از گونه ها ممکن است مانند چمن مزرعه احساس شوند. همچنین، بعید است که از نظر بصری به اندازه فرش های "عادی" جذاب باشد. اگر این فرش چیزی است که شما می خواهید، خوش شانس هستید زیرا نسبتاً ارزان است.

فرش درجه تجاری آشپزخانه
فرش‌های تجاری معمولاً مستقیماً روی کف‌پوش چسبانده می‌شوند، ارتفاع پرزهای کوتاهی دارند و مهم‌تر از همه، بسیار بادوام هستند. از بسیاری جهات، فرش های تجاری مزایا و معایبی مشابه فرش های داخلی/خارج دارند. فرش درجه یک تجاری نمی تواند کاملاً قابل قبول در داخل و خارج از منزل باشد، اما فرش درجه یک تجاری نیز کمی راحت تر خواهد بود و در آشپزخانه شما بهتر به نظر می رسد. به عبارت دیگر، فرش درجه تجاری جایی در وسط فرش معمولی و فرش داخلی/خارج قرار دارد.

سخنان فراق کاپیتان!
فرش یک انتخاب عالی برای کفپوش برای بسیاری از اتاق ها است، اما آشپزخانه ممکن است بهترین گزینه نباشد. با در نظر گرفتن این موضوع، من می‌دانم که افرادی هستند که به دلیل راحتی، گرما، عایق بودن و دلایل دیگر، می‌خواهند فرش در هر اتاق خانه‌شان – از جمله آشپزخانه‌شان – باشد. مهم است که در مورد فرشی که در آشپزخانه خود می گذارید فکر کنید. شما می توانید یک فرش الیاف ارزان قیمت بخرید و مرتباً آن را تعویض کنید، یا می توانید فرش گران تری بخرید، از آن مراقبت کنید و امیدوار باشید که در برابر چالش هایی که در آشپزخانه با آن مواجه خواهد شد، ایستادگی کند. فرش درجه تجاری احتمالاً بهترین گزینه شما است، اما اگر فرشی را که دوست دارید پیدا کنید و راحت‌ترین فرش جهان نباشد، می‌توانید فرش داخلی/خارجی را نیز در نظر بگیرید.سایت منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.