دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
منطقی است که هرچه بیشتر در مورد چیزی بدانید، بهتر می توانید تصمیم خرید هوشمندانه تری بگیرید.

این برای خرید فرش بسیار زیاد است. اطلاعات در مورد ساخت فرش خوب است، اما آگاهی از ویژگی ها و ویژگی های فرش، در مورد ویژگی ها و تفاوت های ظریف آن، می تواند ارزشمند باشد.

این یک واقعیت است. انتخاب بهترین فرش در واقع شناخت ترکیب مناسبی از ویژگی ها، زیبایی شناسی، عملکرد و بودجه است تا نیازهای سبک زندگی شما را به بهترین نحو برآورده کند.

به عنوان مثال، بربرهای حلقه دار و فریزهای پر پیچ و خم در مناطق پر رفت و آمد خانه شما عملکرد شگفت انگیزی دارند، اما ساکسونی زیبا در همان منطقه ممکن است ردپایی از خود نشان دهد. آیا دانستن آن خوب نیست؟

ما از شما می خواهیم که تمام حقایق مهم فرش را بدانید و این بخش را به طور خاص برای این منظور ایجاد کرده ایم.

هدف ما این است که به شما کمک کنیم قبل از اینکه فرشتان را فرش کنید - و خیلی قبل از اینکه پولتان را بگذارید، هوشمند شوید.

بنابراین، ما از شما دعوت می‌کنیم که ادامه مطلب را بخوانید، این یادداشت‌ها، نکات و ملاحظات را بررسی کنید و روی کف‌پوش‌هایی که ممکن است به زودی زیر پا می‌شوند، دست بالا را بگیرید.

منطقی است که هرچه بیشتر در مورد چیزی بدانید، بهتر می توانید تصمیم خرید هوشمندانه تری بگیرید.
قالیشویی

این را در مورد SEAMS درک کنید.
فرش در عرض های 12، 15 و گاه 13 اینچ موجود است.

مگر اینکه اتاقی که قرار است فرش شود باریکتر از این عرض ها باشد، فرش دوخته می شود.

با فرش طرح دار حلقه دار یا کم حاشیه ممکن است درزهایی قابل مشاهده یا اوج داشته باشید.

میزان دید آنها به بافت، رنگ، نور و محل قرارگیری مبلمان بستگی دارد.


یادداشتی در مورد پشتیبان و حلقه ها.
توجه داشته باشید که وقتی فرش روی پله ها خم می شود، پشت آن بسته به بافت، رنگ و تراکم ممکن است نمایان شود.

بعلاوه، باید بدانید که فرش حلقه دار می تواند گیر کند، به خصوص در یک درز یا هنگام انتقال فرش.

اما هرگز نترسید، در بخش مراقبت از کف فرش، ما اطلاعاتی در مورد نحوه مراقبت صحیح از فرش حلقه دار ارائه می دهیم.


هر فرشی یک دوره انتخابی دارد.
چرت همه فرش ها در یک جهت است.

معکوس شدن پرزها، یا سایه زدن، یک ویژگی طبیعی بسیاری از فرش های سبک پرز بریده شده است.

این امر به ویژه در مورد فرش مخملی مشهود است.

اگر این موضوع مشکل ساز شد، پنجره ها و قرار دادن مبلمان را به عنوان راهی برای به حداقل رساندن این اثر در نظر بگیرید.

دوام تابعی از کیفیت است.
فرش با کیفیت بالاتر معمولاً دارای تراکم پرز بیشتر و ساختار پیچشی محکم‌تر است که باعث دوام بهتر می‌شود. نکته دیگر این است که جایگزینی یا به روز رسانی دکوراسیون خانه با فرش در مقایسه با سایر محصولات سطح سخت آسان تر است. فرش دلار به ازای دلار مزایای ظاهری قابل توجهی را ارائه می دهد و به هر خانه ای ارزش می بخشد. همچنین فرش زیر پا گرم می شود و صدای خانه را کاهش می دهد.


قوانین رنگ. شما باید اینها را بدانید
رنگ تاثیر زیادی بر هر اتاقی از خانه دارد. فرش مساحت بزرگی از هر اتاق را پوشش می دهد، بنابراین مهم است که در هنگام انتخاب فرش خود، برخی از قوانین اساسی را در نظر داشته باشید.

یک نکته مهم در مورد رنگ فرش این است که هنگامی که یک فرش در خانه جدید نصب می شود، اغلب از نمونه ای که در فروشگاه دیده اید روشن تر به نظر می رسد. این یک جلوه نوری طبیعی است و هنگام انتخاب رنگ فرش باید از این موضوع آگاه باشید.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که چگونه رنگ فرش بر اندازه ظاهری اتاق تأثیر می گذارد. فرش با رنگ روشن تر به لحاظ بصری اندازه اتاق را افزایش می دهد. به نظر می رسد موکت های تیره دیوارها را به هم نزدیکتر می کند و احساس صمیمی تری ایجاد می کند.

اگر انتظار دارید طرح دکوراسیون را به طور مکرر تغییر دهید، یا اگر سعی دارید تعداد زیادی مبلمان موجود را بگنجانید، رنگ های خنثی بهترین انتخاب هستند. استفاده از یک فرش با رنگ خنثی و با کیفیت خوب ایده خوبی است اگر
خانه به زودی فروخته می شود برای یک خریدار احتمالی راحت تر است که مبلمان خود را در اتاقی که با رنگ های خنثی تزئین شده است تصور کند.

ضمانت نامه خود را برای لکه بررسی کنید.
محافظت از لکه یکی از نکات مهم در خرید فرش است.

محصولات فرش با سطوح مختلف محافظت از لکه و ضمانت‌های مختلف ارائه می‌شوند که به محافظت از فرش شما در برابر لکه کمک می‌کند.

با افزایش کیفیت فرش، محافظت از لکه نیز معمولاً افزایش می‌یابد، همانطور که سازندگان پوشش ضمانت می‌دهند.

با در نظر گرفتن این موضوع، مهم است که بدانید دقیقاً چه چیزی تحت پوشش ضمانت فرش خاص شما قرار می گیرد زیرا ضمانت ها متفاوت است.

درک کنید که چه چیزی زیر همه چیز است.
یکی از مهم ترین ملاحظات در انتخاب فرش مناسب برای خانه شما مربوط به جایی است که نمی توانید ببینید - زیر سطح فرش.

کوسن فرش، لایه ای از مواد که بین فرش و کف قرار دارد، می تواند تفاوت بین یک فرش خوب و یک فرش عالی را ایجاد کند.

این کوسن فرش است، نه خود فرش که تعیین می‌کند فرش زیر پای شما چه حسی دارد.

با این حال، کوسن فرش فقط در مورد احساس نیست.

یک بالشتک فرش با کیفیت به حفظ ظاهر فرش کمک می کند و حتی می تواند عمر و راحتی فرش را افزایش دهد و از آن در برابر سایش و پارگی محافظت کند.

همچنین آن فرش را درک کنید کوسن با استفاده از مشخصات کیفی فروخته می شود نه مشخصات رنگ. رنگ نمونه ای که در فروشگاه می بینید ممکن است با کوسن فرش نصب شده در منزل شما همرنگ نباشد.

برچسب برای خواندن ارزشمند است. حتما با تمام مشخصات محصول و پوشش گارانتی روی برچسب پشتی فرشی که خریداری می کنید آشنا شوید. انجام این کار از سرمایه گذاری امروز و فردا شما محافظت می کند.

در بالای خط پایین قرار بگیرید. کل هزینه مالکیت را بدانید.
"هزینه هر فوت مربع" فرش شما تنها یک جزء از کل هزینه پروژه است. برای اطمینان از اینکه هیچ غافلگیر کننده ای وجود ندارد و فرشی که انتخاب می کنید با بودجه کلی پروژه شما مطابقت دارد، حتماً از ما بخواهید که کل هزینه پروژه پوشش کف شما را محاسبه کنیم. در اینجا لیستی از هزینه های اضافی احتمالی که ممکن است متحمل شوید آمده است:

حذف/تعویض مبلمان.
تخریب / از بین بردن پوشش قدیمی کف. بسته به پوشش کف موجود، این می تواند یک مورد گران قیمت باشد. همچنین، مطمئن شوید که هزینه دفع کفپوش قدیمی را نیز در نظر بگیرید.
آماده سازی طبقه زیرین. بسته به شرایط زیر طبقه، ممکن است نیاز به کار اضافی داشته باشد.
تحویل محصول.
نصب فرش. هزینه هر فوت مربع برای نصب آن را تعیین کنید.
مواد مورد نیاز برای تکمیل نصب فرش جدید شما ممکن است برای نصب صحیح به مواد اضافی نیاز داشته باشد، مانند چسب، موانع رطوبت، راه پله، قرنیز و غیره.
علاوه بر کل هزینه پروژه، باید هزینه نظافت سالانه را نیز برای حفظ زیبایی و عمر فرش جدید خود بدانید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا به این سؤالات پاسخ دهید، اما مطمئن شوید که برای دستورالعمل‌های مربوط به دفعات تمیز کردن فرش و هزینه تمیز کردن آن، با ضمانت سازنده و راهنمای مراقبت نیز مشورت کنید.

قبل از خرید فرش، چیزهای زیادی باید بدانید و در نظر داشته باشید، اما ارزش تلاش را دارد. اگر یک خریدار فرش باهوش و آگاه هستید، از بسیاری جهات نتیجه خواهد داد، که بهترین آنها فرشی است که از آمدن به خانه خوشحال می شوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.