سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
پس از بازگشت به خانه در آپارتمان خود پس از یک روز طولانی در دفتر، تنها چیزی که می خواهید آرامش و سکوت است. همانطور که درب ورودی پشت سر شما بسته می شود و دنیای بیرون محو می شود، کفش های خود را در می آورید و برای استراحت به سمت مبل می روید. متأسفانه، قبل از اینکه بتوانید سر خود را خالی کنید، همسایه طبقه پایین شروع به پخش موسیقی اپرا می کند -- دوباره -- با صدایی که به اندازه کافی بلند است که به عنوان اجرای زنده در نظر گرفته شود. ساکت ترین خوش آمدگویی به خانه نیست.
شستشوی فرش
یکی از مزایای فرش این است که صدای اطراف شما را کم می کند. در واقع، فرش می تواند احساس راحتی و نرمی را در سراسر خانه شما ایجاد کند. فرش همچنین می تواند یک اکسسوری زیبا باشد و واقعاً می تواند یک اتاق را زنده کند. اغلب، رنگ و سبک فرش شما به اندازه مبلمانی که انتخاب می کنید برای طراحی خانه شما مهم است.

هنگامی که ترکیبی عالی از سبک و رنگ را انتخاب کردید، وقت آن است که تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک حرفه ای را برای نصب آن استخدام کنید یا خودتان آن را انجام دهید. قبل از اینکه خودتان به نصب فرش بپردازید، موارد زیادی باید در نظر گرفته شود. اغلب، بهتر است یک متخصص را برای انجام این کار بیاورید.

این دو رویکرد -- کار به تنهایی و اینکه افراد حرفه ای نصب را برای شما انجام دهند -- هر کدام مزایای خود را دارند. عوامل تعیین کننده برای هر دو حول محور هزینه، تلاش، تجهیزات و مدت زمانی است که شما مایل به سرمایه گذاری در پروژه هستید.
قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای یک حرفه ای پول کم کنید، ممکن است بخواهید درباره مزایا و معایب نصب DIY بیشتر بدانید.

از همان ابتدا، مزیت اصلی نصب فرش خود این است که در هزینه خود صرفه جویی می کنید، زیرا هزینه های معمول نصب، کار و برداشتن فرش قدیمی حذف می شود. تنها هزینه‌های هنگفتی که برای شما وجود دارد، خود فرش و هر ابزار تخصصی است که ممکن است برای اجاره یا خرید نیاز داشته باشید (نوار کناری را ببینید). همچنین زمان انجام کار کاملاً به شما بستگی دارد. به جای اینکه منتظر پنجره نصبی باشید که اکثر شرکت ها به شما می دهند، می توانید هر زمان که بخواهید کار را شروع کنید و با سرعت خود کار کنید. در نهایت کیفیت کار در دستان شماست. اگر نگران استخدام یک شرکت هستید تا بعداً متوجه شوید که آنها کار ضعیفی انجام داده اند، این فرصتی است که فرش خود را به بهترین شکل ظاهر کنید.
نگهداری از فرش
همانطور که گفته شد، قطعاً انجام پروژه به تنهایی دارای معایبی است. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که نصب کمی سخت‌تر از آنچه انتظار داشتید است، اما قبلاً قسمت‌هایی را چیده‌اید و قسمت‌های دیگر را بریده‌اید، به احتمال زیاد گارانتی فرش شما دیگر رعایت نمی‌شود. بنابراین، اگر کار ضعیفی انجام داده اید، کسی نیست که به شما کمک کند تا هزینه را پوشش دهید. همچنین، استفاده از این تجهیزات ممکن است دشوار باشد و ممکن است برای کسی که قبلاً هرگز اقدام به فرش کردن نکرده است، مشکلاتی ایجاد کند. در حالی که نصب فرش می تواند یک پروژه DIY باشد، مهم است که به یاد داشته باشید که این کار نیز یک کار بزرگ است و نیاز به کار و عزم زیادی دارد. تمیز کردن فرش

اگر تصمیم به نصب DIY گرفته اید، وقت آن رسیده است که ببینید یک شغل حرفه ای چه چیزی می تواند ارائه دهد. ابتدا، بیایید ببینیم چگونه می توانید یک نصاب معتبر در منطقه خود پیدا کنید.سایت منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.